ارتودنسی نامرئی

در بین افرادی که متقاضی درمان ارتودنسی نامرئی هستند دو گروه متفاوت وجود دارد.هرچند این دو گروه متقاضی انجام درمان هستند ولی دیدگاه شان نسبت به دیده شدن دستگاههای ارتودنسی متضاد است بطوری که برخی علاقمند به نشان دادن وسایل و برخی از دیده شدن این وسایل متنفر هستند.خوشبختانه روشهای مدرن درمان ارتودنسی این مشکل را به روشهای متفاوتی حل کرده است.

جراحی بینی

هر روز افراد بسیاری با استفاده از عملهای مختلف زیبایی و جراحی بینی اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده واز زندگی خود لذت بیشتری می برند. این اطلاعات فقط برای آگاهی شما ارائه شده است . بدیهی است جزئیات بیشتر و میزان سودمندی چنین عملی برای شما ، مواردی هستند که می توانید حضوراً با اینجانب مطرح نمایید .

هزینه ارتودنسی

ممکن است شما به دنبال درمان ارتودنسی و بدست آوردن لبخند سالم و زیبا باشید ولی با مشکلات اقتصادی زیادی که امروزه همه ما داریم نگرانی هایی در ارتباط با هزینه درمان داشته باشید.بهتر است بدانید که هزینه ارتودنسی بسته به نوع مشکل ،شدت آن ، طول دوره درمان و اینکه توسط چه کسی و حتی در کجا درمان می شوید متفاوت است.
هزینه ارتودنسی

تردید نکنید!

هدف اول ما تأمین نظر شماست و ما دستیابی به این هدف را بسیار مهم و ضروری تلقی می کنیم، بنابراین احترام به اعتماد شما و تداوم آن برای ما مسئولیتی سنگین و توام با نگرانی است.

استفاده از مطالب

لطفا در بهره برداری از مطالب اینترنتی از مدارک متخصص ارتودنسی و ادعا های افراد اطمینان حاصل کنید. برای اطمینان می توانید از جستجو درسایت نظام پزشکی یا انجمن ارتودنسی ایران استفاده نمایید.

تماس با ما

آدرس مطب : تهران،خیابان شریعتی ،بالاتر از ظفر (دستگردی)،کوچه آبان ،پ 9 ساختمان آبان طبقه اول،واحد 1، تلفن : 22257621

 ساعات کاری مطب:
شنبه ،دوشنبه وچهارشنبه : 4تا 8بعد از ظهر
پنج شنبه 12:30-9:30

پست الکترونیک:
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

متخصص ارتودنسی

Message

انتخاب یک متخصص ارتودنسی خوب برای بسیاری از افراد همواره یک دغدغه ذهنی بوده است، برای راهنمایی شما برای ... ادامه مطب

هزینه ارتودنسی

Cost

ممکن است شما به دنبال درمان ارتودنسی و بدست آوردن لبخند سالم و زیبا باشید ولی با مشکلات اقتصادی زیادی که امروزه... ادامه مطب

بهداشت ارتودنسی

مهم ترين نكته در طول دوره درمان ارتودنسي تميز كردن مرتب دندانها و دستگاههاي ارتودنسي مي باشد. لذا بعد از... ادامه مطب